Jesteśmy zespołem doradców z wieloletnim doświadczeniem w wiodących podmiotach gospodarczych, polskich i międzynarodowych.
Oferujemy kompleksowe usługi doradcze takie jak doradztwo strategiczne, doradztwo transakcyjne, wyceny aktywów, finansowanie inwestycji i zarządzanie tymczasowe na rzecz naszych partnerów biznesowych.
Roman Pawlicki
Finansista i menedżer. Przez ostatnich 12 lat zawodowo związany z koncernami zagranicznymi i polskimi. Uczestniczył w wielu projektach informatycznych. Partycypował w grupach projektowych wdrażających BI, TPM, SCM i Cost Optimization. Jako niezależny konsultant oferuje swoje usługi na rzecz praktyki gospodarczej, podmiotów zarówno dużych, jak i tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
dr Piotr Ratajczyk
Doktor nauk ekonomicznych i konsultant. Współpracował z największymi podmiotami doradczymi takimi jak Ernst & Young, PricewaterhouseCoopers czy Capgemini. Brał udział w tworzeniu strategii i budowaniu modeli biznesowych na rzecz licznych podmiotów gospodarczych. Odpowiedzialny za ich restrukturyzację i podnoszenie efektywności.
DORADZTWO STRATEGICZNE
• Rozwój biznesu
• Budowanie i realizacja strategii wzrostu wartości podmiotu i modeli biznesowych
• Fuzje i przejęcia, analizy portfela i poszczególnych jednostek przedsiębiorstwa
• Wejście na rynek i strategia dywersyfikacji
• Tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie sprzedaży i marketingu
• Zarządzanie efektywnością i optymalizacją organizacji
• Efektywność funkcji finansowych, czyli zarządzanie przychodami, kosztami i efektywnością
• Zarządzanie zmianami i projektami inwestycyjnymi
• Budowanie i ewaluacja modeli biznesowych
• Tworzenie i zarządzanie wartością
DORADZTWO TRANSAKCYJNE
• Przygotowywanie zakupu lub zbycia przedsiębiorstwa
• Ustalanie ceny i trybu zawierania transakcji
• Przegląd wycen i ekspertyz wykonanych przez strony trzecie
• Studia wykonalności, biznes plany dla projektów przejęć i akwizycji (M&A)
• Due diligence
• Pozyskiwanie środków, w tym kapitału od funduszy private equity oraz finansowania dłużnego, dla nowych przedsięwzięć inwestycyjnych
WYCENY AKTYWÓW
Wyceny aktywów materialnych i niematerialnych (znaki towarowe, marki, domeny internetowe, relacje z klientami, licencje, patenty, wzory użytkowe, know-how, etc.) w podmiotach gospodarczych i zorganizowanych częściach przedsiębiorstw.
FINANSOWANIE INWESTYCJI
• Kompleksowe przygotowanie projektów pod konkretne działania.
• Przygotowanie studiów wykonalności, biznesplanów, opracowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie wraz z kompletną dokumentacją aplikacyjną.
• Zarządzanie projektami wdrożeniowymi i usprawnianie funkcjonowania przedsiębiorstwa.
ZARZĄDZANIE TYMCZASOWE
• Zarządzanie tymczasowe to kontraktowe zatrudnienie doświadczonych menedżerów i konsultantów na poziomie ścisłego kierownictwa na okres od roku do dwóch lat. Ich zadaniem jest sprawne przeprowadzenie opracowanego programu zmian.
Zapraszamy wszystkie małe i średnie przedsiębiorstwa do współpracy z nami.Warto.
Wielkopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencje nieruchomości, Księgowość, Obsługa prawna firm, Pełna księgowość, Prawo cywilne Poznań, Prowadzenie księgowości Poznań, Ubezpieczenia Poznań, Ubezpieczenia oc Poznań
Jesteśmy zespołem doradców z wieloletnim doświadczeniem w wiodących podmiotach gospodarczych, polskich i międzynarodowych. Oferujemy kompleksowe usługi doradcze takie jak doradztwo strategiczne, doradztwo transakcyjne, wyceny aktywów, finansowanie inwestycji i zarządzanie tymczasowe na rzecz naszych partnerów biznesowych.
Nazwa firmy | BUSINESS SOLUTIONS PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-02-18 |
NIP | 7792388519 |
Regon | 301677184 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Grunwald |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 60729 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Wojskowa |
Numer nieruchomości | 3A |
Telefon kontaktowy | 691640152 |
R.PAWLICKI@HEXXON.NET |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2011-02-28 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2011-02-28 |
Data powstania | 2011-02-18 |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-02-18 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8559A | NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.